پسری با پودر گوشت مرغ اصفهان خودکشی کرد

پودر گوشت مرغ اصفهان یک مکمل غذایی محبوب است. پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که به عضله سازی، ترمیم بافت و ساخت آنزیم ها و هورمون ها کمک می کند. استفاده از پودر پروتئین همچنین ممکن است به کاهش وزن کمک کند و به افراد کمک کند تا عضلات خود را تقویت کنند.

انواع مختلفی از پودر پروتئین، از جمله پودرهای لبنی و گیاهی وجود دارد. در این مقاله به برخی از فواید پودر پروتئین برای سلامتی و انواع مختلف آن می پردازیم. پروتئین یکی از اجزای سازنده استخوان، ماهیچه و پوست است. بدن برای تولید هورمون ها، آنزیم ها و سایر مواد شیمیایی به آن نیاز دارد.

انواع مختلفی از پودر پروتئین برای استفاده در دسترس است. خوردن غذاهای غنی از پروتئین و مصرف مکمل ها ممکن است به افراد کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنند.

پودر

احساس سیری منجر به اندازه کوچکتر و خوردن میان وعده کمتر می شود که می تواند به فرد کمک کند وزن سالم خود را حفظ کند یا در صورت لزوم وزن خود را کاهش دهد.

یک بررسی در سال 2017 گزارش داد که مکمل پروتئین آب پنیر ممکن است وزن بدن و توده چربی کل را در افراد دارای اضافه وزن یا چاق کاهش دهد. همچنین ممکن است فشار خون، کلسترول تام و سایر عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

پروتئین برای رشد عضلات ضروری است. بسیاری از ورزشکاران و علاقه مندان به ورزشگاه شیک های پروتئینی مصرف می کنند زیرا معتقدند این نوشیدنی ها به آنها کمک می کند پس از تمرینات قدرتی حجیم شوند.

تجزیه و تحلیل 49 مطالعه در سال 2018 از استفاده از مکمل پروتئین برای این منظور پشتیبانی می کند. این تحقیق نشان می دهد که مکمل های پروتئینی به طور قابل توجهی اندازه و قدرت عضلات را در بزرگسالان سالمی که تمرینات مقاومتی مانند وزنه برداری انجام می دهند، بهبود می بخشد.