شخصی با خوردن رب گوجه وسام توانست سرطانش را درمان کند

رب گوجه وسام یک غذای محبوب است که حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های قوی است. این یک انتخاب عالی است، به ویژه برای کسانی که نیازهای تغذیه ای بیشتری دارند، مانند افراد مسن و افراد سیگاری.

رب گوجه فرنگی های آماده ای که در بازار پیدا می کنید می توانند حاوی سدیم و قند بالایی باشند. به همین دلیل، سالم ترین گزینه رب گوجه فرنگی است که در خانه تولید می کنید.

رب گوجه فرنگی برای چیست؟

سرشار از آنتی اکسیدان است، می تواند خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهد. ممکن است عوامل خطر بیماری قلبی را بهبود بخشد. ممکن است در برابر سرطان پروستات و پوست محافظت کند.

رب

چگونه گوجه فرنگی را خشک کنیم؟

درست کردن رب گوجه فرنگی بدون پختن. بیایید با شستن خوب گوجه فرنگی شروع کنیم. آب را در یک قابلمه بریزید و شروع به جوشیدن کنید. سپس گوجه ها را بردارید و با چاقو خطوطی به شکل ضربدر زیر گوجه ها ایجاد کنید.

گوجه ها را به مدت 5 دقیقه در آب جوش خیس کنید سپس با کمک ملاقه گوجه ها را در ظرف دیگری بریزید. به این ترتیب گوجه فرنگی زودتر پوست کنده می شود. اگر نمی‌خواهید گوجه‌ها را در آب خیس کنید، می‌توانید مستقیماً آنها را رنده کنید.

گوجه فرنگی ها را در غذاساز پوره کنید. پوره گوجه فرنگی را در فنجان های مافین سیلیکونی خود قرار دهید. سپس ظروف را در فریزر بگذارید و صبر کنید تا یخ بزنند.

وقتی ظروف را از فریزر خارج می کنید رب های گوجه فرنگی از قالب مافین که به صورت قالب در آمده است خارج می شود. رب های گوجه فرنگی قالبی آماده است. می‌توانید رب‌های گوجه‌فرنگی را به‌صورت کامل یا در کیسه‌ای در فریزر عمیق نگهداری کنید.

در صورت تمایل می توانید نعنا و ریحان تازه را به رب گوجه فرنگی اضافه کنید.