فروش پایین آتل فایبرگلاس موجب مرگ سهام دارش شد

آتل فایبرگلاس ماده ای است که مزایای بیشتری هم برای پزشک و هم برای بیمار فراهم می کند. مهمترین آنها موارد زیر است:

هنگام انجام یک عکس اشعه ایکس ساده، امکان تجسم بهتر استخوان ها را فراهم می کند. این برای ارزیابی چگونگی پیشرفت شکستگی، فرآیندی که به عنوان ترمیم استخوان شناخته می‌شود، مهم است.
وزن کمتری دارد و راحت‌تر است، بنابراین به تحرک کمک می‌کند.
برخی از آنها در برابر مقادیر متوسط ​​آب مقاوم هستند (اما نباید بیش از حد در معرض آب قرار گیرند).
آنها تمایل به ماندگاری طولانی دارند.

همه این مزایا امکان جایگزینی تدریجی گچ سنتی را در مناطق توسعه یافته فراهم کرده است، اگرچه استفاده از آن هنوز در کشورهای در حال توسعه مکرر است.

آتل

فایبرگلاس نسبت به مواد دیگر گران‌تر است و این عیب اصلی آن است. اما با توجه به مزایای آن، این امر مانع از گنجاندن آن در خدمات تروما بیمارستان های مختلف سراسر کشور نشده است.

اگرچه بیرون در برابر آب مقاوم است، اما اگر دائماً در معرض این مایع قرار گیرد، داخل آن ممکن است آسیب ببیند. این همچنین باعث تحریک پوست و ضعیف شدن مواد می شود.
همان اقدامات احتیاطی ارائه شده برای گچ سنتی را می توان با در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به آبی که قبلاً در معرض قرار گرفته بود، در مورد این ماده نیز اعمال کرد. همچنین یادآوری موارد زیر مفید خواهد بود:

شما نباید محصولات بهداشتی شخصی مانند دئودورانت ها یا کرم ها را بدون مجوز قبلی توسط پزشک معالج روی لبه های گچ استفاده کنید.
از انجام حرکات ناگهانی و تنظیم گچ بدون نشانه ای که توسط متخصص انجام شده است خودداری کنید.
این نوع بی حرکتی معمولاً باعث می شود که برخی از بافت ها در انتهایی ترین قسمت اندام قابل مشاهده باشند. شما باید مراقب هرگونه تغییر رنگ یا حساسیت در ناحیه، به خصوص در ساعات اولیه باشید.