گل سانسوریا نیزه ای که موجب از بین رفتن انرژی منفی می شود

باز هم گل سانسوریا نیزه ای دارای برگ های سبز بسیار راست و قوی است. برگها، همانطور که ممکن است بتوانید از نام آن حدس بزنید، استوانه ای شکل و فوق العاده سخت هستند.برگ‌های این واریته به قدری سخت و برآمده هستند که در واقع خم کردن برگ‌ها پس از بالغ شدن بدون شکستن آنها ممکن نیست.
رشد جدیدتر بسیار انعطاف پذیر است و همچنین اگر در مکانی تاریک رشد کند به شدت به سمت منابع نور خم می شود، اما پس از بلوغ بسیار ضخیم تر شده و به شدت به گلدان های خود چسبانده می شود. این استحکام باورنکردنی به گیاه می‌دهد و در برابر آسیب مقاومت می‌کند، بنابراین می‌تواند یک گیاه عالی در منطقه‌ای با قدمت زیاد باشد.

گل

این سبک غیرمعمول به تنهایی برای برخی افراد کافی است، اما تمایل طبیعی آن به خم شدن به سمت نور هنگامی که شکل‌های رشد انعطاف‌پذیر جدید توسط مهدکودک‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصویر سمت راست زیر به شما نشان می‌دهد که چگونه.

همانطور که گیاه رشد کرد، برگ ها به هم گره خوردند. برای ایجاد این بافت از شش برگ گوشتی استفاده شده است، همچنین می‌توانید طرح‌های پیچیده‌تر و بزرگ‌تری را پیدا کنید، اگرچه بدیهی است که هزینه بیشتری خواهند داشت.

Cylindrica یا African Spear را می توان در اشکال غیرعادی بسیار موثر پرورش داد. برخی افراد معتقدند این ترفند یک مد است. ممکن است حق با آنها باشد، اما هنوز هم یک مد بسیار منحصر به فرد است که باید با آن موافقت کنید. اشکال این است که درست قبل از اینکه از مهدکودک به مغازه برای خرید شما ارسال شوند، انعام‌های برتر اغلب «تقبیح» یا برداشته می‌شوند.

Trifasciata Hahnii یا “لانه پرنده طلایی” بعد از همه جلب توجه و ظرافت سه گونه قبلی Sansevieria ، Hahnii شاید ظاهری کاملاً ابتدایی داشته باشد. در حالی که مانند پسرعموهایش در نگاه سخت و جالب به سهام، جذابیت بسیار کمتری دارد.