کایلی جنر در حال حاضر جوان ترین فرد میلیاردر امریکا و جهان است.

کیم به واسطه برنامه‌های تلویزیونی خود که بیش از یک دهه ادامه پیدا کرده است و همچنین شرکت لوازم آرایشی خود به نام KKW Beauty، درآمد قابل توجهی طی سال‌های گذشته داشته است و با دارایی‌ هایی به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار دومین فرد ثروتمند خانواده کارداشیان و جنر است.

صندلی ماشین

کاهش ارتعاش سرنشینان و راننده در هنگام رانندگی امروز هدف اصلی تولید صندلی خودرو می باشد و صندلی ماشین ارزان هم از این امر مستثنی نیست طراحی اولین صندلیهای ماشین مسابقه ای در سال ۱۹۸۵ انجام شد که از علم ارگونومی در طراحی این نوع صندلیها استفاده شده کاهش تکانهای راننده حین مسابقه و کج کردن وزن صندلی هدف طراحی این نوع صندلیها می باشد.

از موادی مانند فیبر کربن در ساختار صندلیهای خودروهای استفاده می شود امروزه در تولید صندلی خودرو به آن سردکن صندلی، گرمکن، گودی کمر و حافظه هم اضافه کنند.

خرما مضافتی

دنیای خرماها بسیار متفاوت و گسترده است و انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها خرما مضافتی بم یا مضافتی است. خرماها از لحاظ رنگ و اندازه به دسته ها مختلفی تقسیم بندی می شوند. خرما یکی از منابع غنی و سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که در تامین انرژی مورد نیاز بدن و حفظ سلامتی بسیار مفید هستند.

ویتامین های موجود در خرما به رشد استخوان ها و بهبود بینایی چشم ها کمک بسیار زیادی می کند. فیبرهای موجود در خرما حتی از میوه موز هم بیشتر است که باعث می شود کلسترول خون تنظیم گردد زیرا خرما هیچ کلسترولی ندارد و سرشار از آهن می باشد. همچنین از در برابر استرس های ناگهانی محافظت می کند.

سگ سرابی

یکی از حیواناتی که از آنها خیلی به‌ عنوان نگهبان استفاده می‌ شود سگ سرابی شکاری یالدار می ‌باشد نژاد این نوع سگها بر می‌گردد به یک نوع از سگهای ایرانی به نام ماستیف که از نظر اندام درشت و بزرگ اندام می‌ باشند عده ‌ای به ‌خاطر شباهت زیاد سگ سرابی به سگهای کنگان فکر می‌کنند که این دو از یک نژاد هستند.

درحالی‌که نژاد آنها با یکدیگر متفاوت است و دلیل شباهت بیش ‌از حدی که این دو سگ با یکدیگر دارند به ‌خاطر این است که موقعیت جغرافیایی آنها به یکدیگر نزدیک است و از نظر ظاهری تفاوتی که می ‌شود بین سگهای کنگان و سگهای سرابی نامبرد این است که سگ سرابی نسبت‌ به سگهای کنگان و سگ هاسکی خیلی درشت‌ اندام تر و بزرگ ‌تر می‌ باشند.

چرخ گوشت

امروزه در کارگاههای بزرگ برای آنکه بتوانند گوشت گوساله را در زمان کمتری چرخ کنند از چرخ گوشت صنعتی خارجی استفاده می کنند این چرخ گوشت در سایزهای مختلف بوده و می توانند در زمانی کوتاه حجم بالایی از گوشت را چرخ کنند تیغه های بزرگ و بسیار تیز امکان چرخ کردن را به آسانی فراهم می کنند.

به همین دلیل علاوه بر کارگاههای صنعتی در گوشت فروشیها و رستورانهای بزرگ هم برای چرخ کردن روزانه گوشت و عرضه غذای تازه گوشتی از این مدل چرخها استفاده می شود. یکی از مهمترین ابزارهایی که امروزه به عنوان بخش جدایی ناپذیر از آشپزخانه های صنعتی شناخته می شود چرخ گوشت می باشد.