پیرزنی با کیف چرم کارت عابر بانک توانست دزد پول هایش را پیدا کند

نکاتی برای کیف و کیف چرم کارت عابر بانک شما را مورد بررسی قرار دادیم.

در مورد مایعات ریخته شده، به ویژه مراقب الکل باشید چه عطر و چه نوشیدنی  اگر قطره ای روی کیسه بیفتد، آن را لکه دار می کند.

در صورتی که نرمی خود را از دست داد و می خواهید از محصولی برای بازیابی آن استفاده کنید، از محصول خاصی برای این کار استفاده کنید که حاوی سیلیکون یا نفت نباشد.

توصیه می شود سالی یک یا دو بار آن را هیدراته کنید تا چرم خراب نشود. از محصولی استفاده کنید که برای این کار مشخص شده است بسیاری از شرکت ها آنها را به بازار عرضه می کنند، اگرچه برخی استفاده از کرم کلاسیک Nivea را توصیه می کنند .

آیا لوازم آرایش را در کیف خود حمل می کنید؟ آنها را در یک کیسه لوازم بهداشتی قرار دهید ، زیرا از باز شدن تصادفی آنها و آسیب رساندن به فضای داخلی جلوگیری می کند.

کیف

مراقب وزن ، یعنی چیزهایی که در کیفتان می گذارید باشید. اگر بار زیادی داشته باشید و آن را در دست حمل کنید، ممکن است دسته ها آسیب ببینند.

هرگز آن را با دست های کثیف یا بیش از حد هر نوع محصول روی آن لمس نکنید. اطمینان حاصل کنید که آنها را همیشه تمیز حمل می کنید تا لکه نشوند.

باید به کیسه های پوستی عجیب و غریب مانند شترمرغ ، تمساح یا مار اشاره کرد. این اکسسوری ها که با توجه به کیفیتشان حداکثر نمایانگر تجمل دست ساز هستند، باید به گونه ای خاص تر مراقبت شوند. اگر یکی از آن ها را دارید، از قبل می دانید که مراقبت از این جواهر کم است، پس با نگهداری از آن اشتباه نگیرید.

کیسه را به درستی نگهداری کنید تا تغییر شکل ندهد. وقتی مدل‌های زیادی در کمد داریم، در نهایت به هم چسبیده می‌شوند و می‌توانند شکل ناخواسته‌ای به خود بگیرند.