پسری با گلدان پلاستیکی مشکی ارزان توانست ربات بسازد

با همکاری Martiplasty the Tampinha Legal، این شرکت از پیشرفت دیگری از پلاستیک بازیافتی برای بستن چرخه مصرف خبر می دهد. Braskem با همکاری، خط Cultivar راه اندازی کرد که شامل گلدان پلاستیکی مشکی ارزان ساخته شده از پلاستیک بازیافتی است که نشان دهنده ظرفیت کل زنجیره در کار است. به نفع اقتصاد دایره ای و افزودن قابلیت، زیبایی و طراحی به محصول نهایی است.

این پروژه که چرخه مصرف درب های پلاستیکی را می بندد و تمامی لینک ها در این فرآیند مشارکت دارند، هم اکنون در بازار موجود است. برنامه حقوقی Tampinha پروژه را آغاز می کند و لجستیک درب های پلاستیکی مورد استفاده در بطری ها را می سازد و آنها را به بازیافت اختصاص می دهد.

مواد جدا شده از قبل از بازیافت عبور می کنند، که بازگشت آن به زنجیره تولید را به عنوان ماده خام تسهیل می کند و به ترانسفورماتور تولید کننده گلدان می رسد.

گلدان

محصول نهایی که توسط برند <Ou> به بازار عرضه می شود، از شعار “ایده های خود را بازیافت کنید. نگرش شما تفاوت را ایجاد می کند” پیروی می کند.

به گفته هماهنگ کننده Tampinha Legal، Simara Souza، این برنامه اقداماتی را پیشنهاد می کند که رفتار توده را با هدف تشویق به مقصد صحیح مواد پلاستیکی اصلاح می کند. ما از طریق این توافقنامه می‌توانیم اقتصاد دایره‌ای را در عمل ببینیم. ما می‌خواهیم مردم شگفتی‌هایی را که می‌توانیم با کلاهک‌ها ایجاد کنیم، ببینند و به این ترتیب اهمیت نگرش‌های آنها را درک کنند که باعث می‌شود پلاستیک به صنعت بازگردد و همه از آن سود ببرند. ” او می گوید.

بازیافت خلاقانه‌ای است که علاوه بر طبقه‌بندی مواد و محصولاتی که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنیم، به دنبال راه‌های جدیدی برای بهره‌برداری از آنها از طریق ایده‌های نوآورانه ، مفید و پایدار برای روزمره ما باشد.

آیا می دانستید از محصولات قدیمی که دیگر استفاده نمی کنید می توان روی خلاقیت کار کرد؟ و در عین حال به مصرف مسئولانه کمک کنید ، عملی که با آن می توانید منابع خانه خود را بهینه کنید و آگاهانه مصرف کنید.