مراقبت صحیح از ظروف کریستال و افزودن اکسید سرب

گالیله گالیله فیلسوف و ستاره شناس کت چرم دخترانه کوتاه ایتالیایی می گوید: «شراب نور خورشید است که توسط آب به هم چسبیده است» مطمئناً چنین قطره ای نفیس به همان زیبایی لیاقت نوشیدن را از لیوان دارد.

با این نکات عملی، عکس های خود را به موقع برای کریسمس برای نمای نزدیک آنها آماده کنید و آنها را در تمام سال درخشان نگه دارید.

دیدن یک میز با بهترین لباس جشن ما را سرشار از حس خوشایند انتظار می کند – غذای افسانه ای و سرگرمی با خانواده و دوستان در راه است.

ظروف شیشه ای بدون لک و کارد و چنگال های جیوه نقره ای با چگالی 14 درخشان زیر نور شمع به ایجاد صحنه برای یک جشن کمک می کند، بنابراین با ظروف غذاخوری که به نظر شگفت انگیز به نظر می رسند، آن را به یک مراسم جشن تبدیل کنید.

مراقبت صحیح از ظروف شیشه ای شما تضمین می کند که هنگام شروع مهمانی شما را ناامید نکند،شیشه برای قرن ها ساخته شده است، اما کشف در قرن هفدهم که چگونه افزودن اکسید سرب باعث تبدیل شیشه شد، نقطه عطفی بود.

امکان ساخت شیشه‌ای ظریف‌تر، شفاف‌تر و قوی‌تر شد که سرویس آرکوپال بتوان آن را راحت‌تر برش داد و حکاکی کرد، این کریستال سرب نام داشت.

آیا شیشه های کریستال سربی ایمن هستند؟ اداره محیط زیست و انرژی دولت استرالیا توصیه می کند: “استفاده گاه به گاه از کریستال سرب شما را در معرض مقادیر زیادی سرب قرار نمی دهد، مگر اینکه مایعات در یک ظرف کریستال سرب ذخیره شده باشند.”

در حالی که مقادیر کمی از سرب ظرف کریستال در نهایت از کریستال شسته می شود، مدت زمان ماندن شراب در یک لیوان برای این امر بسیار کوتاه است، کانترها باید پس از استفاده خالی شوند و حاوی شراب و لیکور نباشند.

  • منابع:
    1. Cheers! Crystal-Clear Advice on Caring for Your Glassware
  • تبلیغات: 
    1. پنیر پیتزایی که باعث روشن شدن پوست می شود
    2. سرقت عجیب قفسه پلاستیکی یک مرد از کارخانه!
    3. با پلی استر چرخ خودرو را باد کنید
    4. گوشی که منجر شد و یک خانه را به آتش کشاند