مادری که از پودر لباسشویی بینگو در غذاهایش استفاده می کند

برای اینکه لباسها برای مدت طولانی پوشیده شوند و همیشه زیبا باشند، باید به درستی از آنها مراقبت شود. و پپودر لباسشویی بینگو جزء جدایی ناپذیر وجود یک فرد مدرن است، بنابراین همیشه تقاضا برای آن وجود خواهد داشت.

نام تجاری پودر لباسشویی البته انتخاب شخصی همه است و امروزه طیف وسیعی از پودرهای لباسشویی در فروشگاه ها بسیار گسترده است: پودرهای جهانی، بیو، رنگی، غلیظ و اتوماتیک. آنها توسط شرکت هایی نمایندگی می شوند.

این پودرها با فرمولاسیون فرموله شده مخصوص و مواد تشکیل دهنده ای که توسط کارشناسان شستشو و نظافت ثابت شده است، سخت ترین لکه ها را از بین می برند.

هنگام شستن اشیا با دست، قبل از قرار دادن مواد در محلول شستشو، باید صبر کنید تا پودر کاملاً در آب حل شود. هنگام شستن لباس ها در ماشین لباسشویی، باید دما و برنامه شستشوی صحیح را انتخاب کنید.

مواد شوینده

چیزها را باید برای شستن آماده کرد – همه چیز را از جیب بیرون بیاورید، سرآستین های آستین پیراهن را صاف کنید، شلوار و دامن را از داخل بچرخانید، زیپ ها، دکمه ها و قلاب ها را ببندید، توری ها و روبان ها را ببندید، دکمه ها را باز کنید.

هنگام شستشو، همه چیز باید مرتب شود. لباس ها را بر اساس رنگ بچینید: تیره، سفید، روشن. در این مورد، شایان ذکر است که لباس از چه ماده ای ساخته شده است: پشم و ابریشم به طور جداگانه از پنبه و کتان شسته می شوند.

چند نکته شستشو:

کت ها و کاپشن های لحافی را می توان به خوبی در ماشین درام شست.

اگر جا دکمه ها و جیب های بافتنی یا بافتنی کشیده شده است، قبل از شستن، آنها را با کوک های کوچک از انتها به انتها بدوزید.

ماشین لباسشویی اولتراسونیک که به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد، می تواند به راحتی جایگزین ماشین لباسشویی معمولی شود، بلوز ابریشمی، ژاکت پایین و لحاف را به راحتی بشویید. لباسشویی اولتراسونیک وسایل شما را برای مدت طولانی نگه می دارد! انتخاب یک شوینده با کیفیت بسیار مهم است.