لوله و اتصالات سیاهی که در صنعت خوردوسازی کاربرد دارد

در سال 2017 انجمن لوله های پی وی سی Uni-Bell یک LCA (تحلیل چرخه عمر) لوله و اتصالات سیاه را در سه بخش بازار (لوله فشار آب آشامیدنی، لوله فاضلاب بهداشتی ثقلی و لوله زهکشی ثقلی) راه اندازی کرد.

این مطالعه به ارزیابی زیرساخت لوله های زیرزمینی در چارچوب ارائه خدمات پایدار آب و فاضلاب در یک دوره 100 ساله می پردازد.

با توجه به نتایج LCA در لوله های PVC، آنها مزایای زیست محیطی و اقتصادی را برای رفع نیازهای زیرساخت های آب و فاضلاب برای خدمات عمومی و پروژه های شهری ارائه می دهند.

LCA و تحقیقات انجام شده برای این مطالعه نشان می‌دهد که PVC از منظر چرخه زندگی و تأثیرات اکولوژیکی تأثیرات زیست‌محیطی کمتری دارد: انرژی تجسم‌یافته کمتر، انرژی کمتر در مرحله استفاده، و ویژگی‌های عمر طولانی‌تر در مقایسه با سایر مواد لوله.

لوله

لوله های پی وی سی می توانند بیش از 100 سال عمر کنند. دوام برای سیستم های لوله کشی زیرزمینی کلیدی است، زیرا نصب و جایگزینی لوله های مدفون در زمین گران است. به همین دلیل مهم است که مواد مناسب را برای اطمینان از عمر طولانی انتخاب کنید.

TEPPFA و PVC4Pipes از طریق یک مطالعه، طول عمر 100 ساله را برای سیستم های لوله فشار PVC مدفون در زمین برای تامین آب نشان دادند.

تحقیقات، مطالعات بازخوانی، و مطالعات لوله‌های حفاری شده در سرویس برای سال‌ها نشان می‌دهد که حداقل تخریب و آزمایش‌های خواندنی انجام‌شده بر روی این نمونه‌های آزمایشی طول عمر مورد انتظار بیش از 100 سال را تایید می‌کند.

PVC اولین پلاستیکی بود که در دهه 1930 در آلمان برای تولید لوله به صورت صنعتی مورد استفاده قرار گرفت و برخی از این لوله‌ها هنوز در خدمت هستند.

اطمینان از کیفیت مناسب لوله پی وی سی از همان ابتدا با 3 استاندارد کیفی و آزمایش اول صادر شده در سال 1941 در اولویت صنعت لوله پی وی سی بوده است.

مطالعات مقایسه ای نشان داده است که عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت این لوله های اولیه تقریباً با لوله های PVC مدرن مطابقت دارد.