عروسی در یخچال ویترینی گوشت خانه اش مادرشوهرش را زندانی کرد

اگر دمای یخچال ویترینی گوشت شما به اندازه کافی سرد نیست، این می تواند نتیجه عوامل متعددی از جمله مشکلات مکانیکی یا محیطی باشد.

آیا دماسنج درست است؟ دمای یخچال خود را با دماسنج دوبار بررسی کنید. اگر گیج درست نیست، با سازنده دستگاه خود برای بهترین راه برای تعمیر آن مشورت کنید.
آیا واحد شما به تازگی نصب شده است؟ اگر چنین است، ممکن است در هنگام تحویل یا نصب کج شده باشد. قبل از اینکه یخچال را دوباره روشن کنید، بگذارید 24 ساعت بماند.
آیا در اغلب اوقات باز می شود؟ یکی از رایج‌ترین دلایل دمای نامناسب در یخچال این است که دستگاه به‌طور مکرر باز می‌شود. به کارمندان خود بگویید که از مدت زمانی که در یخچال شما را باز نگه می دارند آگاه باشند و سعی کنید آنها را تشویق کنید که دفعات باز کردن درب یخچال را به حداقل برسانند.
آیا درهای یخچال شما به درستی بسته می شوند؟ ممکن است لازم باشد واشر یا لولا را تعویض کنید تا مطمئن شوید که درهای واحد شما به درستی آب بندی شده و هوای سرد را در داخل نگه می دارد.

یخچال
آیا آشپزخانه شما خیلی گرم است یا یخچال شما در معرض نور مستقیم خورشید است؟ این گرمای بیش از حد می تواند عملکرد یخچال شما را به خطر بیندازد. سازماندهی مجدد چیدمان آشپزخانه خود را در نظر بگیرید، به طوری که یخچال شما در معرض نور خورشید یا نزدیک به تجهیزات پخت و پز داغ نباشد.
آیا واحد شما خیلی پر از غذا است؟ اگر یخچال خود را محکم بسته بندی کنید، هوای خنک نمی تواند به اندازه کافی در اطراف مواد شما گردش کند تا آنها را خنک کند.
آیا قفسه های یخچال شما به درستی نصب شده اند؟ پایه قفسه یخچال شما باید در پشت دستگاه باشد. اگر فاصله ای بین قفسه و پشت یخچال ندارید، ممکن است هوا به درستی در داخل دستگاه شما گردش نکند.
آیا یخچال شما خیلی به دیوار یا سایر تجهیزات نزدیک است؟ فرآیند تبرید به فضای کافی برای گردش هوا نیاز دارد. دستگاه شما برای خنک کردن مبرد به هوای محیط نیاز دارد و همچنین به فضایی برای خروج هوای گرم نیاز دارد.