شروع علائم یا کمبود خواب مستلزم و استفاده از بالش

مداخله بالش فنری شامل مدل نقاشی تحویل و استفاده از بالش فنری در خواب شبانه بود، شرکت کنندگان تشویق شدند که به مدت 4 هفته از بالش فنری به طور متوالی استفاده کنند، مگر اینکه شروع علائم یا کمبود خواب مستلزم توقف استفاده از آن باشد.

این بازوی مداخله شامل یک جلسه انفرادی نیم ساعته با یک فیزیوتراپیست بود که نحوه استفاده و نگهداری از بالش را توضیح داد و از این اطلاعات با ارائه یک کتابچه راهنمای کاربر پشتیبانی کرد (پیوست 1، به صورت آنلاین در موجود است.

هر یک از شرکت کنندگان مدل بالش جدید این فرصت را داشتند که هر گونه نگرانی را روشن کنند و پاسخ سوالات را دریافت کنند، بازوی آموزشی یک مداخله آموزشی ارگونومیک بود که توسط یک فیزیوتراپ انجام شد و شامل توصیه هایی در مورد پوزیشن ها، حرکات و فعالیت های مناسب برای افراد مبتلا به گردن درد مزمن چه در محل کار و چه در اوقات فراغت، از جمله وضعیت های شبانه، توصیه شده یا غیر توصیه شده بود.

ساختار خارجی بالش فنری گرفتن تلخی لیمو عمانی پلی یورتان ویسکوالاستیک است، در داخل شامل 60 فنر مستقل با پوشش جداگانه است که توسط فولاد فسفاته هارمونیک ساخته شده اند.

بالش فنری از خواص شناخته شده مواد ویسکوالاستیک استفاده می کند که امکان تطبیق خوبی با شکل فرد را فراهم می کند.

علاوه بر این، فیزیوتراپ مکانیسم های درد و ارتباط اجرای رفتار فعال در برابر درد را توضیح داد، هر مداخله آموزشی به مدت نیم ساعت به صورت انفرادی انجام شد و با ارائه یک بروشور آموزنده (پیوست الکترونیکی 2) پشتیبانی شد.

همانطور که در مورد دیگر بازوی مانتو کتی مشکی مطالعه بود، فیزیوتراپیست هر گونه نگرانی را توضیح داد و به هر سوالی پاسخ داد، در طول 4 هفته آموزش و دوره شستشو، شرکت کنندگان به استفاده از بالش خود در طول خواب شبانه ادامه دادند.

  • منابع:
    1. Effectiveness of a “Spring Pillow” Versus Education in Chronic Nonspecific Neck Pain
  • تبلیغات: 
    1. قالب ژله ای ساخته شده از پودر گوشت ؟
    2. با خوردن این محصولات 150 سال عمر کنید
    3. روشهای آموزش جدید پولداری برای کودکان در سنین پایین!
    4. داروی درمان قطعی سرطان پس از چندین سال تولید شد