سیم ظرفشویی متری که ساعاتی از روز هفت رنگ می شود

از سیم ظرفشویی متری خود برای تمیز کردن عمیق ظروف استفاده کنید. مطمئن شوید که بر اساس آن بشویید.

این به این معنی است که درون لیوان ها و فنجان ها را عمیق کنید و مطمئن شوید که همین کار را با قابلمه ها و تابه ها انجام دهید.
کارد و چنگال ها به ویژه نیاز به توجه دقیق دارند زیرا آنها وارد دهان شما می شوند بنابراین می خواهید مطمئن شوید که آنها را به درستی تمیز کنید.
فعال شدن با شستشو به شما امکان می دهد روی لکه های چربی سختی که روی قابلمه ها و تابه ها می چسبند کار کنید. بنابراین هنگام شستن با دست، زمان و تلاش لازم را برای پاک کردن لکه های چربی از روی ظروف صرف کنید. پس از اتمام شستشو، اکنون می توانید صابون را از ظروف قبل از اینکه دوباره روی قفسه قرار دهید، بشویید.

سینک را خالی کنید تا آب صابون خارج شود و آب داغ روی ظروف را روشن کنید تا شروع به آبکشی شود. آب داغ برای کامل کردن ضدعفونی کردن بهترین کار است و همچنین هنگام انجام شستشو مورد نیاز است.

سیم
ظروف را یکی پس از دیگری انتخاب کنید و قبل از اینکه دوباره روی قفسه بگذارید، آنها را زیر شیر آب بشویید. قبل از اینکه ظروف را دوباره روی قفسه قرار دهید، اطمینان حاصل کنید که هیچ صابونی روی ظروف وجود ندارد.

اگر همه چیزهایی که قبلاً خوانده اید پیچیده به نظر می رسد و شستن سریع ظروف با دست آسان نیست، نکات زیر باید موارد را بهتر خلاصه کند.

از آب داغ برای خیساندن، شستن و شستشو برای کمک به از بین بردن میکروب ها و باکتری ها استفاده کنید (عفونی کردن کامل ظروف)
یک صابون ظرفشویی یا شوینده ضد باکتری با کیفیت انتخاب کنید.
ظروف را در سینک خیس کنید تا تمیز کردن راحت تر شود. اگر هنگام شستن ظروف دست های خود را در آب خیس نمی کنید از دستکش استفاده کنید.
اسفنج های ظرفشویی حتی اگر به شستن ظروف کمک کنند، مکان هایی برای رشد باکتری ها هستند. استفاده از برس ظرفشویی بهداشتی تر است و می تواند تمیز کردن را آسان تر کند.