رب گوجه نیم کیلویی که موجب موفقیت دختربچه در المپیاد ریاضی شد

پاتریشیا برونات مالک شرکت شیلی گلوب و یکی از افرادی است که دنیای غذاهای تند را بیشتر و بهتر می شناسد. اولین شرط او یک رب مجارستانی “نوع رب گوجه نیم کیلویی، با پایه گوجه فرنگی و فلفل تند از مجارستان، و سطح متوسط ​​تندی” است.

به گفته پاتریشیا، “این یک رب نسبتا پیچیده با طعمی است که با شیرینی، شور، ترش، تلخ و اومامی بازی می کند.” او استفاده از آن را برای همراهی گوشت کبابی و سبزیجات توصیه می‌کند، اگرچه اعتراف می‌کند که «از آن دسته‌هایی است که به محض اینکه به آن علاقه پیدا کردید، می‌خواهید آن را به همه چیز اضافه کنید».

بله، او همه چیز را گفته است، اما این یک روش صحبت است، این برنامه ای نیست که شما دیوانه شوید و در نهایت ادویه مجارستانی را به سوبائوهای Pasiegos اضافه کنید. قیمت : در پاپریکا لذیذقیمت آن 2.50 یورو است و در یک ظرف 250 میلی لیتری عرضه می شود.

رب

دومین توصیه پاتریشیا برونات از مکزیک آمده است: “سالسا کاسرا د لا کوستنا ماده اصلی آن گوجه فرنگی است و پس از آن پیاز، فلفل چیلی -سرانو و هالاپینو-، گشنیز و نمک. سطح تندی آن متوسط ​​کم است و طعم آن کم است. تازه است و به راحتی قابل ترکیب است».

این متخصص در هر چیزی که کپسایسین دارد ، بافت آن را نیز برجسته می کند، زیرا “رب سنتی ساخته شده در مولکاژته (ملات سنگی که در آن رب ها در اصل در مکزیک ساخته می شوند) تقلید می کند. همچنین، پاتریشیا می گوید که خوردن آن با تاکو، کوسادیلا، تخم مرغ، برنج، گوشت یا ناچو ایده آل است.

آیا محصولی از گوجه فرنگی بسته بندی شده می شناسید که ارزشش را داشته باشد؟ آن را در نظرات برای گسترش این لیست توصیه کنید.

در نسخه قبلی این پست گوجه فرنگی سرخ شده صنعتگر کیکی به اشتباه ظاهر شد در حالی که واقعاً باید ذخیره لذیذ همین برند می بود. ما از شما عذرخواهی می کنیم؛ ما خودمان را با گوجه فرنگی تازیانه می زنیم تا گناه را جبران کنیم.