دختری با پرتقال تامسون تراریخته موهایش را نارنجی رنگ کرد

پرتقال تامسون تراریخته  اکسیر جوانی ابدی نیست، اما بدون شک وجود ویتامین C فراوان به همراه سایر آنتی اکسیدان ها، مانند محتوای بالای ویتامین A به شکل بتاکاروتن و لوتئین ، آن را به یک ایده آل تبدیل کرده است.

مواد غذایی برای محافظت از بدن در برابر بیماری های دژنراتیو . به همین دلیل، پرتقال، همراه با لیمو یا گریپ فروت ، به طور گسترده در رژیم های جوان سازی استفاده می شود .

این میوه ها علاوه بر محتوای بالای ویتامین C و سایر ترکیبات آنتی اکسیدانی، بسیار قلیایی هستند و به همین دلیل به تصفیه سموم از جریان خون، از بین بردن اسید اوریک و رقیق شدن خون کمک می کنند.

پرتقال در رژیم ها و روزه ها برای معدنی سازی بدن، دفع سموم و تصفیه خون استفاده می شود. این رژیم مانند رژیم لیموترش انجام می شود و دارای خواص مشابهی است، اگرچه افرادی که معده حساسی دارند بهتر است آن را تحمل کنند.

این شامل مصرف آب پرتقال رقیق شده در آب است. به تدریج دوز را افزایش دهید، یک پرتقال در روز اضافه کنید تا زمانی که به 11 یا 12 پرتقال در روز برسید. این روند را معکوس کنید تا به یک پرتقال در روز برگردید. پرتقال نیز یکی از غذاهای سالم برای قلب است.

پرتقال

خوردن مقدار زیادی پرتقال پس از بیماری یک راه خوب برای بهبود بهبودی است. دانش آموزان باید این میوه را در رژیم غذایی خود به عنوان غذایی که انرژی می دهد و به آنها کمک می کند تمرکز بیشتری روی درس خود داشته باشند و عملکرد مدرسه بهتری ارائه می دهد، وارد کنند.

اعتقاد بر این است که پرتقال با افزایش میل جنسی به بهبود روابط زوجین کمک می کند . حقیقت این است که به نظر می رسد ویتامین C بر تمام غدد بدن تأثیر مثبت دارد.

پرتقال سرشار از بیوفلاونوئیدها (سیتروفلاونوئیدها) است که دارای خواص ضد سرطانی است. در میان آنها، یکی از جالب ترین آنها هسپریدین است . پرتقال میوه ای است که بعد از لیمو حاوی نسبت بیشتری هسپریدین است.

این جزء به دلیل خاصیت محافظتی مویرگ ها و بهبود گردش خون ، برای درمان رگ های واریسی یا هموروئید مفید است. همچنین دیده شده است که می تواند از رشد انواع خاصی از سلول های سرطانی مانند سرطان سینه یا دهان جلوگیری کند. بیوفلاونوئیدهای دیگری که شایان ذکر است و پرتقال غذایی است که بیشترین مقدار را دارد نارینژنین و روتین است. خواص آن شبیه هسپریدین است.