حوله استخری لایکو و تاثیر آن بر جوانسازی پوست

انواع مختلفی از حوله ها بسته به هدف، مواد، ضخامت و اندازه آنها وجود دارد.

در حالی که می توانید از حوله استخری لایکو برای کارهای مختلف استفاده کنید

بهترین استفاده، اهداف مورد نظر آنها است زیرا نتایج بهتری دارند. همانطور که در زیر توضیح داده خواهد شد، تقریباً برای هر کاری که انجام می دهید حوله وجود دارد.

انواع اصلی حوله ها عبارتند از حوله حمام، حوله دستشویی، حوله دستی، ملحفه حمام، حوله آشپزخانه، حوله بدنسازی، حوله ساحلی، حوله حیوانات خانگی، حوله کاغذی، حوله نوک انگشتی، حوله صورت، حوله آبگرم، حوله پا و حوله چای. این نوع حوله بر اساس هدف، اندازه و جنس حوله است.

مواد اصلی حوله شامل پنبه، لیوسل، بامبو، مخلوط پنبه-پلی استر، کتان و میکروالیاف مصنوعی است.

این مواد از نظر جذب، سرعت خشک شدن و وزن متفاوت هستند و بنابراین برای اهداف مختلفی مناسب هستند.

حوله های حمام حوله هایی با اندازه متوسط هستند که برای خشک کردن بدن بعد از دوش گرفتن یا حمام استفاده می شوند. اندازه حوله های حمام معمولاً به طور متوسط ​​28 در 55 اینچ است و معمولاً در حوله های داخل حمام یا بیرون یافت می شوند.

حوله های حمام برای اکثر بزرگسالان به اندازه کافی بزرگ نیستند که به دور بدن بپیچند. بهترین مواد برای حوله های حمام پنبه، مخلوط پنبه پلی استر، بامبو و کتان است.

این مواد به خوبی جذب می شوند و همچنین به سرعت خشک می شوند.

پارچه های شستشو حوله های کوچکی هستند که برای شستن پوست هنگام دوش گرفتن یا حمام استفاده می شوند. ابعاد آنها 12*12 یا 13*13 اینچ است.

دستشویی باید نرم بوده و به راحتی با آب و صابون قابل استفاده باشد. حتماً بین هر بار استفاده، دستمال را خشک کنید.

بهترین مواد برای پارچه‌های دستشویی 100% پنبه یا ترکیبی از پنبه و پلی استر یا بامبو است.

این مواد به اندازه کافی نرم هستند که به پوست آسیب نرسانند و در عین حال به اندازه کافی زبر هستند تا سموم و سایر مواد را از بدن پاک کنند.