تابلو برق روکاری که در تابستان سرما تولید می کند

از بین تمام اجزای یک تابلو برق روکار، PCS وظیفه محافظت از وسایل الکتریکی خانه یا محل را در برابر جهش های احتمالی که ممکن است رخ دهد، بر عهده دارد، به گونه ای که خراب نشوند. اما چه زمانی جهش رخ می دهد؟ خوب، برای مثال، در صورت برخورد صاعقه.

PIA (کلیدهای برق کوچک)، این کلیدها هر یک از مدارها و وسایل خانه را جدا می کنند. به این ترتیب می توان برق مداری را که می خواهیم روی آن مدیریت کنیم قطع شود در حالی که بقیه مدارهای خانه به طور عادی به کار خود ادامه می دهند.

تغییر نرخ برق و گاز هرگز آسان تر از کاغذنست نبوده است. و همچنین رایگان است!

آیا هنگام گذاشتن تهویه مطبوع باید جعبه برق را عوض کنم؟ تهویه مطبوع تابلو برق را تغییر می دهد.

تابلو

طرح تابلو برق ممکن است در صورت نصب تهویه مطبوع متفاوت باشد. و این است که هنگام قرار دادن یک دستگاه تهویه مطبوع در خانه یا محل خود، باید یک قطعه جدید به تابلو برق اضافه شود: و اینکه، از آنجایی که دستگاه تهویه مطبوع به انرژی بسیار بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها نیاز دارد، باید یک کلید جدید نصب کنید. برای این در داخل تابلو برق.

توان الکتریکی چیست؟
قبلاً اشاره کردیم که در صورتی که برق مورد نیاز خانه بیشتر از برق نصب باشد، مستاجر بدون برق می ماند. به همین دلیل، انتخاب صحیح پاور از اهمیت حیاتی برخوردار است.

چه توان الکتریکی را منقبض کنیم؟
یافتن مناسب ترین توان الکتریکی بسیار ساده است: شما فقط باید از یک ماشین حساب برق قراردادی استفاده کنید، که یک ابزار آنلاین است که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، یا اگر ترجیح می دهید، می توانید با یک برقکار حرفه ای تماس بگیرید که می تواند در مورد برق به شما مشاوره دهد. برای خانه شما دقیق تر است