با استفاده از فوم شستشو شرکت نفیس 30 سال جوانتر شوید

در واقع، هیچ فوم شستشو شرکت نفیس را نمی توان به عنوان ایده آل برای درماتوز شغلی نامگذاری کرد.

در حالی که مواد شوینده مصنوعی مایع به طور کلی برای تمیز کردن دست ها در خانه کاملاً کافی هستند، پاک کننده های دست قوی تری برای از بین بردن آلودگی های صنعتی سنگین مانند روغن، گریس، رنگ و لاک مورد نیاز است. محصولات عاری از مواد پاک کننده معمولاً پوست را دوست دارند و متخصصان پوست ترجیح می دهند.

پاکسازی در پوست های خشکیپوست زیروتیک در چندین بیماری پوستی و همچنین در جمعیت سالمندان به عنوان بخشی از پیری طبیعی به دلیل کاهش تولید سبوم دیده می شود. عوامل محیطی مانند رطوبت کم و باد نیز ممکن است خشکی را تشدید کنند.

برای آبرسانی مجدد و نرم کردن پوست خشکی پوست، نرم کننده ها، مرطوب کننده ها یا مواد نرم کننده کراتینه باید به طور آزادانه استفاده شود بلافاصله پس از حمام کردن و هر چند وقت یکبار لازم است برای نرم کردن پوست خشک و آبرسانی مجدد آن استفاده شود. باعث خشکی بیشتر نمی شود و به طور ایده آل حاوی مواد مرطوب کننده و/یا مواد نرم کننده است.

فوم
پاکسازی پوست های حساسمتخصصان پوست و دانشمندان زیبایی، پوست حساس را به عنوان پوستی تعریف می‌کنند که واکنش‌های تحریک‌کننده یا آلرژیک تماسی را آسان‌تر از میانگین جمعیت نشان می‌دهد.
این افزایش واکنش پذیری به عوامل خارجی می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

پدیده فیزیولوژیک، افزایش ورودی حسی عصبی، افزایش پاسخگویی ایمنی و/یا عملکرد مانع به خطر افتاده است.
Frosh توصیه می کند که افرادی که پوست حساسی دارند باید از پاک کننده های بسیار ملایم استفاده کنند . اینها همچنین می توانند به صورت هم افزایی با درمان موضعی یا سیستمیک استفاده شوند.

پاکسازی درماتیت ناشی از رتینوئید و پاکسازی پوست های حساس پس از لایه برداری شیمیاییرتینوئیدهای موضعی که در طیف گسترده ای از اختلالات پوستی استفاده می شوند، حساسیت پوست را به تحریک افزایش می دهند.

در این موارد بیمار باید از شوینده ای استفاده کند که وضعیت سد ضعیف آنها را تشدید نکند. مرطوب کننده ها و نرم کننده های موجود در پاک کننده های بدون چربی می توانند به کاهش علائم این اختلالات کمک کنند.