با استفاده از تلویزیون سامسونگ 49 اینچ منحنی اسمارت پرواز کنید

یک تلویزیون سامسونگ 49 اینچ منحنی اسمارت با صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا برای لذت بردن از فیلم ها در سطح جزئیاتی که برای آن طراحی شده اند ایده آل است. این شامل فیلم‌های 4K Ultra-HD Blu-ray و همچنین محتوای فهرست رو به رشد سرویس‌های پخش می‌شود . جلوه های ویژه دیدنی تر به نظر می رسند و لحظات سینمایی بسیار چشمگیرتر می شوند.

کنسول‌های بازی ویدیویی امروزی فوق‌العاده قدرتمند هستند و می‌توانند از گیم‌پلی با جزئیات فوق‌العاده پشتیبانی کنند، و وقتی با یک تلویزیون صفحه‌نمایش بزرگ جفت می‌شوند، اکشن حتی فراگیرتر می‌شود.

تلویزیون‌های QLED سامسونگ به لطف حالت بازی خودکار، یک ویژگی داخلی که به طور خودکار دستگاه‌های بازی متصل را تجزیه و تحلیل می‌کند و تنظیمات تلویزیون را برای دقیق‌ترین، روان‌ترین و واقعی‌ترین ممکن، بهینه می‌کند، تجربه بازی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند.

تلویزیون

هنگام تماشای ورزش، یک تلویزیون صفحه بزرگ مبل را به بهترین صندلی خانه تبدیل می کند. توانایی دیدن بیشتر اکشن ها و جزئیات بیشتر باعث می شود این احساس را داشته باشید که در همانجا، در استادیوم هستید و تیم مورد علاقه خود را تشویق می کنید.

یکی از بزرگترین گرایش ها در تلویزیون های امروزی افزایش سرگرمی های آموزشی بوده است. با توجه به دانش‌آموزان زیادی که در ماه‌های اخیر از خانه یاد می‌گیرند، تلویزیون به ابزاری ارزشمند برای برانگیختن حس کنجکاوی در جوانان تبدیل شده است. یک تلویزیون با صفحه بزرگ پنجره بزرگتری برای کشف طیف گسترده ای از موضوعات جالب ارائه می دهد.

به نوبه خود، پنجمین اپراتور مخابراتی در اسپانیا بر سهولت و راحتی که برای مشتریان ما به معنای ادغام CLICtv در تلویزیون های سامسونگ است و دسترسی به همه کانال ها و کاتالوگ آنها با یک دکمه در هر کجا که هستند، تاکید می کند، به طوری که این توافقنامه یک پیشرفت مهمی است و موقعیت ما را در بازار تقویت می کند.

پلتفرم تلویزیون فقط در بازار اسپانیا در دسترس خواهد بود، اما با رابط کاربری قابل دسترسی به زبان های اسپانیایی، گالیسی، کاتالان و انگلیسی. حداکثر 5 دستگاه را می توان در CLICtv ثبت کرد و حداکثر چهار بار تولید مجدد همزمان و در مجموع دو بازتولید همزمان از یک محتوا را می دهد، چه در تلویزیون های سامسونگ یا در هر دستگاه خانواده گلکسی، از جمله.