افزایش فروش روفرشی نادر بافت یزد موجب قتل سهام دارش شد

بسته به نوع و کیفیت، هزینه روفرشی نادر بافت یزد می تواند از 3 پوند تا بیش از 11 پوند در هر متر مربع متغیر باشد. در مناطق پر رفت و آمد (مانند پله ها)، ارزش دارد که برای زیراندازی با کیفیت بالاتر کمی بیشتر هزینه کنید.

احتمالاً خرده‌فروش زیرانداز خاصی را توصیه می‌کند، اما اگر مایل به کاهش هزینه‌ها هستید، ممکن است دریابید که می‌توانید گزینه‌های ارزان‌تری را در جای دیگری تهیه کنید.

لایه زیرین فوم پلی اورتان (PU)  از فوم بازیافتی مبلمان ساخته شده است و زیر پا نرم است و یک عایق عالی است. این توسط سه نفر از 10 نفر از پاسخ دهندگان نظرسنجی ما انتخاب شد.

لایه زیرین لاستیکی درخشان برای مناطق کم تردد، لایه زیرین لاستیکی نرم است و در زیر پا احساس خوبی دارد. به اندازه انواع دیگر فنر نیست.

زیرانداز نمدی  این یک انتخاب طبیعی و اغلب سازگار با محیط زیست است، به خصوص اگر از مواد بازیافتی ساخته شده باشد. زیرانداز نمدی معمولاً از پشم ساخته می شود، اگرچه می توان آن را با مواد دیگر نیز ترکیب کرد.

روفرشی

لایه زیرین دارای ضخامت های مختلفی است که معمولاً بین 6 تا 12 میلی متر است. به طور معمول، هر چه ضخیم تر، بهتر 10 میلی متر یک انتخاب محبوب در میان کسانی بود که به نظرسنجی ما پاسخ دادند اگرچه اهمیت این موضوع به اتاق بستگی دارد.

هر محصول زیرانداز نیز دارای رتبه بندی ضامن است. این به سطح عایق حرارتی آن اشاره دارد. هرچه امتیاز ضامن بالاتر باشد، عایق بهتری خواهد بود. درجه بندی ضامن تحت تأثیر ترکیب لایه زیرین، تراکم و ضخامت است. به طور معمول از 1 تا 4 متغیر است و 2.5 یک رتبه بندی رایج است.

اگر به فکر گرمایش از کف هستید، سطح ضامن فرش و روفرشی و زیرانداز باید به اندازه کافی پایین باشد تا گرمایش به طور موثر کار کند. برای مشاوره بیشتر با تامین کننده گرمایش از کف یا فروشنده فرش و روفرشی خود مشورت کنید.

اگر به فکر گرمایش از کف، زیر فرش و روفرشی یا هر نوع کفپوش دیگری هستید، راهنمای ما در مورد مزایا و معایب گرمایش از کف را بخوانید .