آخرين قيمت سينك گرانيتي كورين ارزان

سینک های مدرن از متریال های آنتی باکتریال از جمله کورین و گرانیت ساخته می شوند. آخرين قيمت سينك گرانيتي كورين را ميتوان با مراجعه يا تماس با مرکز خرید و فروش سینک گرانیتی کورین به دست آورد.

سینک ظرفشویی یکی از لوازم اولیه و ضروری جهت نصب در آشپزخانه به شمار می رود. با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه تنوع زیادی برای سینک های ظرفشویی در نظر گرفته شده است. اگر  بخواهیم برای سینک های ظرفشویی دسته بندی خاصی قرار بدهیم باید بتوانیم آن ها را بر اساس طرح ، نصب، جنس  و طرز کار آن تقسیم بندی و مقایسه کنیم.

سينك هاي ظرف شويي از جنس هاي مختلفي ساخته مي شوند مانند كورين و گرانيتي.

قيمت سينك گرانيتي كورين

ويژگي سينك كورين و گرانيتي

اين دو نوع، سینک های بهداشتی با مقاومت و استحکام بسیار بالا محسوب می شوند که با طرح ها و مدل های متنوع زیبایی و جذابیت را برای آشپزخانه به وجود مي آورند.

اين سينك ها هردو انتي باكتريال اند يعني امكان رشد قارچ و باكتري در ان وجود ندارد. مقاومتشان در برابر ضربه و حرارت بسيار بالا و به راحتي تميز مي شوند. و به دلیل ساختار غیر متخلخل خود امکان نفوذ لکه در آن وجود ندارد و اثری از لکه آب نیز بر روی آن نمی ماند.

سينك گرانيتي

داراي 6 طيف رنگي مي باشد. بژ، دودي، مشكي، كرم، سفيد و قهوه اي. سنگ گرانيتي به دو دسته تقسيم ميشود:

  • سينك اكروليك( ساخته شده از پليمر)
  • سينك تهيه شده از مواد پلي مري و سنگ

دو مزيت مهم اين نوع سينك، عدم نمايش خط و خش و عدم ته نشين شدن رسوبات است.

قيمت سينك گرانيتي كورين

قيمت سينك كورين و گرانيتي

قيمت اين سينك ها بر اساس نوع سنگ، برند سينك، سايز سينك و طرح صفحه متفاوت مي باشد.

تعداد لگن:

  • تك لگنه
  • دولگنه

موارد استفاده

هم در منازل هم در مكان هاي عمومي مورد استفاده قرار مي گيرند. از جمله: هتل ها، بیمارستان ها، منازل، روشویی منازل، اشپزخانه منازل، روشویی عمومی، کانتر فروش، مغازه ها، رستوران ها، ازمایشگاه ها، صنايع غذايي و امور بهداشتي و…هستند.

قيمت سينك گرانيتي كورين

آخرين قيمت سينك گرانيتي كورين ارزان

اخرين قيمت اين محصولات را مي توان با مراجعه يا تماس تلفنی از شركت هاي عرضه اين محصولات مانند سایت کنونی که در آن هستید، به دست آورد.

همچنین قیمت کورین به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص میگردد. به طور کلی هر چه دانه بندی کورین افزایش یابد قیمت سنگ کورین نیز افزایش می یابد.